Verzenden & Retourneren
Wanneer wij uw bestelling voor 12:00 uur hebben ontvangen worden de artikelen (mits op voorraad, voldaan en alleen op werkdagen) nog diezelfde dag verzonden. Voor onze verzending hebben wij een samenwerkingsverband met PostNL. Bij iedere bestelling krijgt u van ons een track en trace code om uw bestelling online te volgen. Wij kunnen helaas geen exacte datum van leveren garanderen. Door onze nauwe samenwerking met PostNL is dit meestal (98%) de dag na het verzenden.
Soms kan de levering van uw bestelling toch nog iets langer duren, 95% van onze artikelen is direct leverbaar maar voor sommige artikelen duurt het iets langer, dit staat dan altijd aangegeven bij het product. Bestelt u artikelen zoals bijvoorbeeld een schrobmachine en we hebben deze niet voorradig? Dan kan het zijn dat deze direct geleverd word vanuit de fabrikant.
Verzendkosten:
Nederland: € 6,95
België: € 7,95
Duitsland: € 9,95
De kosten voor zendingen naar overige (EU)landen worden via het bestelproces zichtbaar.
Gratis verzending:
Bedraagt uw bestelling meer dan € 99,-? Dan hanteren wij geen verzendkosten.
Voor zendingen naar Duitsland geld dat vanaf een bedrag van € 150,-.
Voor overige (EU)landen is deze regeling niet van toepassing.
Bezorging door PostNL - Bepaal zelf waar en wanneer
Op de dag van bezorging ontvangt u een e-mail met het verwacht bezorgmoment. Komt het bezorgmoment u niet goed uit? Kies dan zelf waar en wanneer u uw pakket wil ontvangen. Dat kan al voordat PostNL het pakket voor de eerste keer bij je komt bezorgen. Zo mist u nooit een ThuisSchoonmaken.nl pakket! Wijzig het bezorgmoment eenvoudig naar een ander moment (overdag of 's avonds) of laat het pakket bezorgen bij een PostNL-locatie. Weten hoe? Bekijk dan de instructiefilm:
Levering op een ander adres
Bij ThuisSchoonmaken.nl is het ook mogelijk uw bestelling op een ander adres te laten leveren. U kunt daar eenvoudig in het bestelproces voor kiezen. Dat kan bijvoorbeeld uw werkadres zijn als dat beter uitkomt.
Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben?
Mocht PostNL er niet in slagen het pakket bij u thuis af te leveren dan wordt het indien mogelijk bij een van uw buren overhandigd. Als ook dat niet mogelijk is, dan wordt het pakket automatisch 7 dagen op het dichtstbijzijnde Postkantoor of servicepunt bewaard. U kunt met de track & trace code checken waar het pakket zich bevindt.
Retourneren:
U heeft gedurende 14 dagen na ontvangst van het product het recht het product te retourneren. U dient een retournering op grond van het Herroepingsrecht altijd aan ons te melden via email op [email protected].
Voorafgaand aan de retourzending;
dienen wij van u een e-mail te ontvangen met daarin het volgende vermeld;
- Het product wat u wilt retourneren
- Het aantal daarvan
- De reden van retourzending
Daarnaast dienen wij uw rekeningnummer te ontvangen waarop het aankoopbedrag en eventuele verzendkosten terug gestort kan worden. Dit moet hetzelfde rekeningnummer zijn als waarmee u de aankoop heeft gedaan. Vergeet ook niet het betreffende order / factuurnummer te vermelden.
Vervolgens krijgt u van ons binnen 24 uur antwoord en kunt u vervolgens de goederen retourneren. Het product dient dan wel in een z'n oorspronkelijk mogelijke staat, ongebruikt en onbeschadigd te zijn en indien mogelijk in de originele verpakking geretourneerd te worden. Retouren die niet vooraf bij ons gemeld zijn worden niet in behandeling genomen!
Wettelijk is de verplichting het bedrag (inclusief de verzendkosten) welke betaald is binnen 14 dagen aan u terug te betalen. Normaal gesproken zal het bedrag binnen 76 uur na ontvangst van de goederen worden terug gestort. De verzendkosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Retouradres:
ThuisSchoonmaken.nl
Drontermeer 14
5347 JJ Oss
Maakt u liever gebruik van een retourformulier? Dan kunt u deze hier downloaden.